نشر و تبلیغات امن سا(Amnsa)

نشر و تبلیغات امن سا(Amnsa)

Safe Publishing And Advertising
نشر و تبلیغات امن سا(Amnsa)

نشر و تبلیغات امن سا(Amnsa)

Safe Publishing And Advertising

دانلود ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام

ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام

ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام

دانلود ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام

ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام
دسته بندی نرم افزار
فرمت فایل zip
حجم فایل 48283 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

Tele PopUp(تبلیغات انبوه در تلگرام) نرم افزاری جهت ارسال پیام انبوه در تلگرام است؛امروزه تقریبا نود درصد مردم که گوشی هوشمند دارند مسنجر تلگرام را دارند این بهترین راه برای تبلیغ کردن در این مسنجر است این نرم افزار با سرعت باور نکردنی تبلیغ می کند و می توانید عکس فیلم متن را در این برنامه ارسال نمایید و ورودی TXT هم دارد 

دانلود ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام

دانلود ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام

ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام

ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام

دانلود ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام

ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام
دسته بندی نرم افزار
فرمت فایل zip
حجم فایل 48283 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

Tele PopUp(تبلیغات انبوه در تلگرام) نرم افزاری جهت ارسال پیام انبوه در تلگرام است؛امروزه تقریبا نود درصد مردم که گوشی هوشمند دارند مسنجر تلگرام را دارند این بهترین راه برای تبلیغ کردن در این مسنجر است این نرم افزار با سرعت باور نکردنی تبلیغ می کند و می توانید عکس فیلم متن را در این برنامه ارسال نمایید و ورودی TXT هم دارد 

دانلود ساخت شماره مجازی برای ارسال تبلیغات تلگرام

دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم

پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم

دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم فرمت word( قابل ویرایش) تعداد صفحات 8 صفحه دسته مدیریت( بازاریابی استراتژِیک اجرایی) این فایل شامل پروپزال با عنوان نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است تعریف و بیان مسئله مقدمه و تشریح مسئله ابعاد و حدود مسئله مرور

دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم

دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 27 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8

عنوان:دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان: بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم

فرمت: word( قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 8 صفحه

دسته: مدیریت( بازاریابی- استراتژِیک- اجرایی)

این فایل شامل پروپزال با عنوان نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

تعریف و بیان مسئله

مقدمه و تشریح مسئله

ابعاد و حدود مسئله

مروری بر پژوهشهای صورت گرفته

اهداف،سوالات و فرضیه های تحقیق

فرضیه های تحقیق

روش تحقیق

روش و ابزار گردآوری اطلاعات

جامعه و نمونه آماری

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

روش آزمون روایی و پایایی

مدل مفهومی تحقیق

منابع

دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری 
پیشینه تحقیق
 پاسخ رفتاری
 تبلیغات اینترنتی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 41 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

برخلاف تبلیغات در رسانه­های سنتی، تبلیغات اینترنتی دارای دامنه وسیعی از انواع متنوع تبلیغات، بر حسب محتوا[1] (مانند تجاری، آموزشی)، شکل[2] (مانند مکان نمایش، اندازه، رنگ) و رفتار (مانند نحوه نمایش تبلیغات، زمان­بندی نمایش تبلیغات) می­باشد. در حال حاضر تبلیغات اینترنتی تبدیل به یکی از مهم­ترین اجزا طراحی وب­سایت­ها شده است. واقعیت این است که محیط­های اینترنتی مانند وب­سایت­ها با تبلیغات اینترنتی، تاثیر قابل توجهی بر پاسخ­های شناختی، احساسی و رفتاری دارند (دایلی[3]، 2004؛ اروگلو و همکاران[4]، 2001).

سه نوع مختلف از پاسخ­های مصرف­کنندگان (شناختی، احساسی و رفتاری) به محرک­های محیط آنلاین، شناسایی شده است (کیم و همکاران، 2012). در مقایسه با پاسخ­های رفتاری، پاسخ­های شناختی و احساسی غالبا در مدت زمان کوتاهی بعد از در معرض قرار داشتن[5] کاربر با محیط اینترنتی رخ می­دهد و می­تواند به سادگی بر پاسخ­های رفتاری اثر بگذارد. پاسخ­های رفتاری به مجموعه فعالیت­هایی مربوط می­گردد که کاربران در طول و یا بعد از روابط متقابلشان با محیط خارجی از خود بروز می دهند (تنگ و همکاران، 2011). 

درک پاسخ رفتاری مصرف­کنندگان بسیار حائز اهمیت است، چون پاسخ رفتاری نقش قابل توجهی را در رفتارهای خرید مصرف­کنندگان ایفا می­کند (انورمیر، 2012). انتظار می­رود که نگرش مثبت مصرف­کنندگان به تبلیغات، به یادآوری برند نشان داده شده در تبلیغات کمک نموده و بر قصدهای رفتاری مصرف­کنندگان تاثیر بگذارد (مهتا، 2000).

پاسخ رفتاری در این پژوهش از دو متغیر تشکیل شده است: 1) تعداد دفعاتی که یک کاربر، بر تبلیغات کلیک می نماید و 2) تعداد دفعات خرید محصولات و برندهای نشان داده شده در تبلیغات توسط کاربر (انورمیر، 2012). علت انتخاب این دو متغیر در این تحقیق بدین دلیل است: 1) کلیک تبلیغات[6] به صورت گسترده­ای به عنوان یک شاخص مهم پاسخ­های رفتاری مصرف­کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی مطرح می­گردد. 2)خرید اینترنتی[7] به صورت گسترده­ای در تحقیقات مرسوم تبلیغات، به عنوان ابزاری برای اندازه­گیری اثربخشی تبلیغات به کار می­رود (وانگ و همکاران، 2010).

2-7-1-کلیک تبلیغات

کلیک تبلیغات، تعداد دفعات کلیک کاربر بر تبلیغاتی (مختلف) که در معرض آن قرار دارد، می­باشد (کیم و همکاران، 2011). کلیک تبلیغات، مهمترین ابزار اندازه­گیری اثربخشی تبلیغات اینترنتی می­باشد (درز و زفریدن[8]، 1997). در مقایسه با سایر ابزارهای اندازه­گیری، کلیک تبلیغات یک متغیر رفتاری، در عین حال مربوط و مبتنی بر عملکرد است (اکنومیست[9]، 2001). کلیک تبلیغات به صورت گسترده­ای به عنوان یک شاخص مهم پاسخ­های رفتاری مصرف­کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی مطرح می­گردد (وانگ و همکاران، 2010). در تحقیق گانگ و مادوکس[10] (2003)، کلیک تبلیغات تعیین کننده­ی مهمی برای یادآوری تبلیغات در بین کاربران چینی بود. ولین و همکاران[11] (2002)، بیان می­دارد که کلیک تبلیغات یکی از اصلی­ترین رفتارهای تبلیغات اینترنتی می­باشد. در تحقیقی، چو[12] (2003) رابطه مثبت و مستقیمی را بین نگرش کلی به تبلیغات وب[13] و تعداد دفعات کلیک بنر، یافته است.

2-7-2-      خرید اینترنتی

به مرور زمان، اینترنت به سرعت به جزیی جداناپذیر از زندگی روزانه افراد تبدیل شد. به طور خاص، در حال حاضر خرید محصولات و خدمات از طریق اینترنت، از احتمال بالایی برخوردار است. از سویی، خرید اینترنتی به کاربران اجازه می­دهد تا معاملات را بدون محدودیت زمانی و مکانی در تمام طول سال به انجام برسانند و از طرفی دیگر، حجم وسیع اطلاعات محصولات و خدمات موجود در وب، چالش­های بزرگی را برای کاربران ایجاد کرده است. این امر به علت این حقیقت هست که در حال حاضر، آزادی بیشتری برای مشاهده، ایجاد و ویرایش محتوای وب­سایت­ها وجود دارد (کلولی و همکاران[14]، 2009).



[1]. Content

[2]. Form

[3]. Dailey

[4]. Eroglu, et al.

[5]. Exposure

[6]. Adclicking

[7]. Online shopping

[8]. Dreze & Zufryden

[9]. The Economist

[10]. Gong & Maddox

[11]. Wolin, et al.

[12]. Cho

[13]. Web advertising

[14]. Clewley, et al.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

دانلود کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

دانلود کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین

تبلیغات انلاین
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 208 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

کتاب (علمی جدید در تبلیغات انلاین) در (18 صفحه) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"

دانلود کتاب علمی جدید در تبلیغات انلاین